Thursday, December 22, 2011

berfikir sejenak!







urm..
cuti sekolah bagi kerajaan hampir tamat,
tetapi cuti bagi swasta macam saya ni, baru nak mula dan akan akhir tidak lama lagi.
huh~..
lagipun cuti tak boleh lama2.., karang.. aduss..~.~
pengsan diri ni.*..*

sebenar takde motif pun nak tulis blog kali ni, tapi cuma nak latih taip je..
*boringsebenarnye*
manalah tahu satu hari nanti bakat menulis dalam diri ni ada, hurm.. just be prepare..
yeah, insha allah..
cuti kali ni kne duduk rumah, lain kte bgi nk paham skit jadi maid sementara..
+_+
tolong kemas, masak :), gosok baju, sidai, basuh n everthing saya n adik saya kne lakukan..
mak, ayah pergi mencari rezeki....
tahun baru pun yak lama lagi akan muncul, tahun 2011 akan menutup tirai..

fikir2kan balik lah tentang tahun ni kan..,
ermm, banyak ke perkara dulu saya rasa tak patut buat saya dah pun tinggal kan..??
 let me think first..:-?
okey.. the answer is..:-
ada insya allah.., diri ni berazam nak jadi manusia yang berguna, baik..
dipandang mulia oleh allah.. menjadikan cinta sejati itu ialah allah dan macam2 lagi LAH!~..

takut, gementar rasanya nak jejak tahun baru ni.., banyak perkara yang akan saya lalui tanpa pengetahuan saya kecuali Yang Maha ESA!!..
Dia sahaja lah yang mengetahui perjalanan, liku-liku kehidupan saya yang akan datang..
subhanaallah, hebatNYA pencipta kita..
mampu merancang sesuatu perkara dimasa hadapan.!
kalendar hijrah pun dah lama tukar.., rasa sekejap sangat bumi ini berputar!..
masya allah.!!!

*o0ps, termasuk pula tajuk lain, sorry!:)
huh~.. ~..



P/S : renungan buat bersama!
        sorry ye klo topik tak kne!:) thnks 4 reading my stories..


::asssalamualaikum::

No comments: