Tuesday, January 03, 2012

tahun baru azam baru semangat BARU !!

ASSALAMUALAIKUM !!
Selamat datang tahun baru 2012..
semoga ditahun yang baru ini memberi saya semangat, kekuatan, kesihatan dan keredhaan Yang Maha Esa..
amiinn..

cerita ditahun baru ini tak ada lah banyak sangat buat seketika..
tetapi saya nak mengucapkan goodbye to my sweety home..
sebab pada esok hari saya akan menjejak kembali ditanah yang rata itu..
(walaupun dirumah saya tanah jugak rata)
hukk.huk..huk...~ sedih yeehh..

mula-mula tu rasa memang tak ada semangat nak belajar..
tetapi memikirkan masa hadapan dan ibubapa..
saya perlu membina dan mencari semangat ditahun yang baru ini.
tahun ini saya target untuk dapatkan dalam 7/8 juz'..
insyaallah.. doakan ya ! :)

tahun ini jugak banyak perkara yang akan berubah..
dari segi keluarga, pelajaran, masa hadapan..
semoga apa yang telah dihajatkan, allah sentiasa membuka pintu rezekiNya yang luas itu..

okelah.
time berceloteh saya tamat disini.Terima kasih bagi sesiapa yang AMAT rajin untuk jenguk entry yang tak seberapa pengetahuan dan ilmu ini.Jasa anda amat saya hargai..
thanks alot! <3

wassalam..

No comments: