Thursday, December 27, 2012

Saya dan kaca Mata!..

Assalamualaikum..
Wah-wahh.. memalam cenggini baru lah ada mood nak menaip.. hikhik :)
Apa khabar semua..
Hopefully uolss sihat" belaka..
Dan sentiasa dibawah rahmat dan berkatNya, insya allah!

Topik kali ini menarik, kan? #harap"
hhuuh~~ em.. o0opS!! before saya bercerita panjang lebar... saya mahu ingatkan
#sayajustnaksharecerita #bukannakbangga"gitu!
okey tokey dear?.. hurm!

tuan page ini sekarang dah BERmata 4!!
o0oh! n0ooo!~..
sedihh lah sesangatkan! tapi ...
Alhamdulillah bukan rabun..
just silau sahaja.. silau pon ditahap rendah!.
syukur sangat"..
kalau boleh memang TAKnak pakai ever n ever lh!..
tapi nasib tak menyebelahi saya .:(
ada sebab saya TAknak pakai,,
ia semua atas sebab cita" !
moga" cita" saya tu tak menjadi penghalang.. insya allah
#amenn..

okeylah sampai disini je cerita yang sye mhu share!
#shareiscaringgituu~

*jom preview beberape snap dri sye :)
selamat malam!
nyte u0olss., assalamualaikum ~ ~ ~




No comments: