Friday, April 12, 2013

realiti ! :)

Dengan namaMu, aku memulakan sedikit coretan..

Selamat malam u`olls.. :)
Semoga kalian semua sentiase dibawah rahmat dan lindunganNYA, insya allah.

Ya allah, Aku tidak pernah terlintas dihati ini `ia` sebagai bebanan stress. Semoga engkau mengampuni hambaMu yang daif ini. !

Ya !
Saya seorang yang tak faham akan stress itu sebenarnya apa. Demam yang saya alami baru" ini berkait.
Saya berkongsi masalah dengan ayah, lalui beliau memberi pandangan bahawa saya ini Demam+tekanan stress. Mula" saya menafikan. Tapi bila duduk keseorang, memori itu kembali menjengah....
Memang ADA !...
Dashyat !..

Sesungguhnya stress ini amatlah bahaya. haha,....
Ya allah ! Cekalkan lah hati hambaMu ini dalam menghadapi musibah, ujian, cabaran. Jadikan ia sebagai kaffarah dosa. ameen ya Rabb !..


Semoga kalian semua dapat mengamin kn Ia. :)
Sampai bertemu lagi..
#salamrindu ..
:) A-

No comments: