Thursday, June 05, 2014

Berjuang hingga ke akhirnya

Assalamualaikum.
Selamat tengah HAri..
hahah,
dah lama beno ehh, tak menaip. Rindu kemain lagi. Biase lah, kalau dh lambat cenggini maknanya tak da topik lettew..
Kite masih tak pndai nak tulis ikut isu semasa dan .. . . . . . ADAKAH DISEBABKAN ITU MENDAPAT KURANG PERHATIAN? ... Mungkin jugak.
Tak mengapa lah... Asalkan apa yang saya tulis dari hati dan minat saya.
Kan nampak saya suka berkongsi. hah ~!!.

okey. Saya baru je lepas exam tengah tahun. WOW !.. best. haha . Selama seminggu peperiksaan itu diadakan. Kemudian, menjadi fasilitator di Kem Smart Solat bertempat di Greenvalley, Rawang.
Unismart memberi kami cuti hahah, 2 Minggu ~!! walaweyyy, *takut* ..
Cuti minggu pertama saya habiskan berkhidmat di sekolah lama. seronok !!!! Dalam seminggu tu, sekolah tu ada buat Kem Kembara Soleh.
Kali ini kami menerokai duani sains yang sinonim dengan agama islam. Sungguh saya takjub dan seronok dengan pengembaraan bersama mereka.. Banyak jugak aktiviti yang boleh dilakukan di dalam tempat itu..
HAH !, tempat itu dinamakan PETROSAINS.
Kemudian, kami menuju melihat makhluk ciptaan allah yang ada sebahagiannya hampir pupus. Takjub ! Subhanallah ! .. HAH, tau tak kat mana? ayoayaiii, okeylah. kite orang pergi AQURIA, KLCC.
Alhamdulillah allah pelihara perjalanan kami. Semuanya selamat .

okey. itu saja dari saya. Doakan Oral dh nak hampir. "Semoga NUR ARINA MOHD ADLI dapat menjawab dengan tenang dan mudah mengingati apa yang telah dihafalkan., insya allah.."!..

jom! tgk picca~!
Pelajar Unismart`14


di petrosains.

No comments: