Tuesday, October 30, 2012

Jelajah 2012

assalam.. hi!.. wah entry kali macam v0ok je.. hihi..* gelak ayu . Dalam entry kali sangat memberi impak pada saya.
Kenapa?
Sebab disitu saya dapat belajar macam" benda. Sangat menarik apabila ada program Jelajah ini. Tapi jelajah dimana yea ?
Hurm.., jelajah kali membawa saya ke rumah sahabat seperjuangan atas urusan projek sekolah..
hua.. tak sabar rasanya!
jap.. Jelajah.? macam tak Best je..
ape kte tukar".. erm.. HAA!~.. ziarah yang lebih tepat.
oke dalm ziarah, kita dapat mem`Praktikkan adab" bersama orang tua`..
selain itu, sesiapa yang kuat `Mengunyah` juga dapat menahan..
hih..
*macam saya ler tuh~.. jgn ksi thu owg taw.!
Dan apabila seseorang tu jenis yg agak pemalu... Juga dapat diatasi..
tak kan dirumah owg nk mlu jugak kn.?
aishh, xkene tuh~!
ziarah nie jugak dapat mengeratkn silaturrahim..
sesama manusia, agama, masyarakat!.
w0oh.. macam dah pakar motivasi pulak!~..
#insya allah
dalm ziarah ni jugak dapat berkenalan dengan lebih dekat lagi..
berkongsi cerita, rasa dan pengalaman..

Insya allah lpas nie sya mahu terapkan konsep Jelajah@ Ziarah dalam kehidupan saya..
Dan situ saya akan banyak kenangan manis..
waahh~..~

Saya amat bersyukur kerana dikelilingi kawan yang mempunyai keluarga terbuka menerima tetamu..
Alhamdulillah.!
dan Sini juga, saya nak coretkan sedikit kata" buat kawan" lama..
rindunya teramat kat diorang hanya Allah sahaja yang mengetahuinya.
dan ada satu ketika rindu pada korang membuat saya menangis..
dan berdoa dipertemukan satu ketika yang pasti di Izinkan oleh-NYA..,
Insya allah!

Dalam bersahabat ini sungguh banyak dugaan. Dugaan itu juga membuat kita matang! Dan dugaan itu jugak dapat membuat kita rapuh ..
Tetapi apabila anda ada sahabat, hargailah..
walau ia tidak baik dengan kita, pasti ada kenangan dengan sidia!..
ziarah..akan ku konsepkan dikau dalam hidup.. SUATU HARI NANTI...

ia!..
okelah.. sampai sini shj coretan kali ini..
buat pembaca dan pengikut saya yang suddi membaca entry kali, trimas! syukran! xiexie~!..

semoga anda semua senantiasa dibawah lindungan-Nya dan rahmat-Nya...
ameenn ya Rabb!

sekian,
wassalamualaikum! tc ! <3 p="p">

No comments: