Friday, October 26, 2012

testing.. testing~!!

uhhuk..uhuk..eh ? hye..! Assalamualaikum .. maaf ler tadi iklan menyelit sebentar..
wahh.. semnagat sungguh ari ni saya nak menaip *walaupun tak idea sebenarnya*..
before that.. masih tak terlambat lagi untuk saya ucapkan...



;semoga kita mengambil intipati dari sejarah yang tercipta oleh Nabi Sulaiman atas pengorbanannya..
dan Siti Hajar bersama anaknya Nabi Ismail... insya allah..


oke..
nii nak mai habak nie.. (sejak bila saya jadi org utara`)..
hahaha.. cerita sebenarnya kami" sekeluarga nie sedang bermain testing" kepada cake..
buatan aunt.Ros (kwn ibu)

jadi sempena menyambut kepulangan saya *perasaan yaa~!, mak dah order cake . nama ala" cake dekat secret .., jadi petang tu saya teman mak ambil cake..
ffuhhh~~ bila cake tu dh ada atas tgn cair air liur kot!.. bau badam dia.! fulamakk~!!
terbaik w0ok. ^_^ .

saya nie dahlah pengemar cake .. * i like,.. mujur time tu saya tak puasa  ^o^..

bila dah arrived kat umah trus bawa masuk cake simpan dalam fridge... mau bagi `IA sejuk ^_*
hooooh..

oke . tibalah moment yg sgt saya suke.. dalam linkungan pukul 9.30 p.m, bawa keluar cake.. nyanyi.. dan potong!..

mujur time tu perut ni tak berapa nak lapar.. jd, tidak le lahap saya mkn.. hahaha.. *itu ke saya?  ^.."
sebelum potong cake..
opco0zz kene snap the picture..
for what??
byk sbb ~!!..
salah satu sebab.., dapat menjdi ia moment yg sgt AWESOME.!
 nak tgk x cake tu rupa hodoh ke tdok?
jom3..




wahh.. apemcm?

kasi cntik punya sh00t..

angan-angan jd realiti

kau penambat hatiku!..



HAH? ape mcm? ade goyang? ahha.. setakat itu saja le gmbr yg saya snap utk tatapan pmbaca saya yg baik hati SANGAT!.. rasa dia sangat SUPERB!..
hah? x caya?
aiik? mmg x caya lah kn sbb korang x taste cake tu lgi..
aisehh~..~
tapi".. kepada sesiapa yg berminat untuk tempah, boleh lah tinggalkn comment .. dan keterangan selanjut akan saya nyatakan disitu..
key..~_^

until we meet again..
mohon maaf atas kekurang diri saya ni..
#sekadar suke2..

peace no war!.
Assalamualaikum!

No comments: