Friday, September 29, 2017

Happy birthday to me


Gigih aku meng-edit. Gigih aku mengumpul kenangan. Kenangan yang dicoret bersama-sama
Happy birthday to Me, ngeh!

Video atas aku dedikasikan untuk mereka yang wish aku di instagram.
Ucapan di alam maya, dah pun aku balas ucapan sorang-sorang.
Ucapan realiti, cukup manis tahun ni. tahun terakhir aku di batu pahat. (mudah-mudahan)

Untuk kawan sekelas DIT, nyanyian dari korang buat aku terharu gais,
Buat kawan-kawan asrama a.k.a sampah", korang awesome. Keh!
Buat adik-adik junior, kakchik love you gais.
Buat yang mengingati diri ini, terima kasih sekali lagi.

Oh ya, Harini harijadi  Syazana, Haiza dan Kak lang yang tersayang.
September baby always be my favourite.

Buat keluarga, doa dari kalian amat bermakna.
Dan untuk awak,
Terima kasih atas kelakuan yang pelik campur menyampah campur dan lalalala..

So yeah. Cukup itu saje.
Sampai disini.

TQ once again.

Kehidupan,
baik buruk itu ketentuan.
Aturkan hidup mu dengan sempurna
sempurnakan ia dengan didikan islam.
Teruskan belajar mencari ilmu dan sebarkan kebaikan,
Tuhan penilai segalanya
Dua puluh dua
Alhamdulillah masih bernafas sebagai muslim 
moga istiqamah menjadi mukminah sejati.

No comments: